Introducció al monogràfic «Noves perspectives per a l’ensenyament-aprenentatge de la gramàtica: cap a una gramàtica pedagògica»

Autors/ores

  • Mariona Casas-Deseures Universitat de Vic Universitat Central de Catalunya
  • Llorenç Comajoan-Colomé Universitat de Vic Universitat Central de Catalunya

DOI:

https://doi.org/10.7203/caplletra.63.10395

Resum

Introducció al monogràfic «Noves perspectives per a l’ensenyament-aprenentatge de la gramàtica: cap a una gramàtica pedagògica», del número 63 (tardor 2017) de Caplletra. Revista Internacional de Filologia.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

01.12.2017

Com citar

Casas-Deseures, M., & Comajoan-Colomé, L. (2017). Introducció al monogràfic «Noves perspectives per a l’ensenyament-aprenentatge de la gramàtica: cap a una gramàtica pedagògica». Caplletra. Revista Internacional De Filologia, (63), 105–110. https://doi.org/10.7203/caplletra.63.10395
Metrics
Views/Downloads
  • Resum
    1534
  • PDF
    877

Número

Secció

ARTICLE MONOGRÀFIC

Metrics