Escola i societat valenciana
DOI:
https://doi.org/10.7203/caplletra.21.7345Paraules clau:
escola valenciana, català, normalització lingüística, Escola Valenciana. Federació d'Associacions per la LlenguaResum
Carme Miquel reflect upons the role of schools and observes the contradiction between most of the values and attitudes prevailing in present society and those that schools try to transmit. In this context, the author analyzes also the linguistic issue: it is at school where advances in linguistic normalization are most noticeable. She studies the function of Valencian schools (i.e. schools in Catalan) and the role played by the citizens’ movement represented by Escola Valenciana. Federació d'Associacions per la Llengua within the social and educational environment and regarding linguistic normalization.Descàrregues
Descàrregues
Com citar
-
Resum294
-
PDF113
Número
Secció
Llicència
L’autor o autora que adrece un treball a la redacció de Caplletra perquè siga publicat ha de ser la persona titular legítima dels drets d'explotació. La legitimació per a la publicació del treball ha d’incloure també les imatges, les taules, els gràfics i altres materials que puguen complementar el text, amb independència de si n'és l'autor o autora.
Copyright. Quan publica el treball en la revista, l'autor o autora cedeix a Caplletra. Revista Internacional de Filologia els drets d'explotació (reproducció, distribució i comunicació pública), tant per a l'edició impresa en paper com per a la versió electrònica, que serà accessible mitjançant la xarxa Internet.
Tots els treballs publicats en Caplletra es troben sota una llicència Creative Commons del tipus Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0.
RESPONSABILITAT
Caplletra. Revista Internacional de Filologia no s'identifica necessàriament amb els punts de vista mantinguts en els treballs que publica.
Caplletra. Revista Internacional de Filologia declina tota responsabilitat derivada de qualsevol vulneració eventual dels drets de propietat intel·lectual que poguera ser duta a terme pels autors o autores.