El Puerto de Valencia y la articulación territorial de su espacio económico. El caso del calzado
DOI:
https://doi.org/10.7203/CGUV..14701Resum
El Puerto Autónomo de Valencia representa un papel nuclear en el tráfico portuario de la Comunidad Valenciana, lo que le permite articular un vasto espacio económico que supera su área de influencia inmediata. Este puerto absorbe la producción industrial de las provincias vecinas por su mayor capacidad para atraer mercancías y distribuirlas con rapidez y eficacia, fenómeno que tiene especial influencia en el sector calzado alicantino.Descàrregues
Descàrregues
Com citar
-
Resum199
-
PDF (Español)63
Número
Secció
Llicència
Els autors i autores cedeixen a la revista Cuadernos de Geografía de la Universitat de València els drets de reproducció en revistes científiques dels textos publicats. Així mateix, permeten a l'equip de CGUV distribuir aquests continguts, a més de fer-ho en el lloc web de CGUV, en totes aquelles bases de dades científiques en què es trobi indexada aquesta, sempre amb l'objectiu d'assegurar una àmplia distribució dels continguts cedits per les persones autores.
Apostant per un ferm compromís amb les polítiques de continguts en obert i intentant garantir la màxima difusió dels treballs publicats, les persones autores mantenen tots els drets de copyright. Podran reproduir i distribuir les seves obres en altres publicacions. No obstant això, es recomana esmentar en el nou text que aquest ha estat prèviament publicat en CGUV, adjuntant una cita completa a aquest.
Els textos publicats en aquesta revista estan subjectes -llevat que s'indiqui el contrari- a una llicència de Creative Commons: Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 4.0 Internacional. La llicència completa es pot consultar a Creative Commons.