The process of co-creation and the role of the audience as active spectators in today’s performance

Autores/as

  • Giusy Caruso
  • Andrea Gallo Rosso
  • Laura Bevione

DOI:

https://doi.org/10.7203/itamar.8.24816

Resumen

The postmodern concept of performance as an artwork and the emerging need to reshape the public sphere 1 was defined by Bourriaud (1998) with the term “relational aesthetic”.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Descargas

Publicado

2022-07-08

Cómo citar

Caruso, G., Gallo Rosso, A., & Bevione, L. (2022). The process of co-creation and the role of the audience as active spectators in today’s performance. Itamar. Revista De investigación Musical: Territorios Para El Arte, (8), 279–286. https://doi.org/10.7203/itamar.8.24816
Metrics
Vistas/Descargas
  • Resumen
    259
  • PDF
    252

Número

Sección

Territorios para la conversación

Métrica

Artículos más leídos del mismo autor/a