Serendipitat educativa: No sabia que sabia tant!

Autors/ores

  • Carlos Calvo Universidad Católica del Norte

DOI:

https://doi.org/10.7203/qdec.52.29812

Resum

“No sabia que sabia tant”, exclamació d'una nena de vuit anys planteja una situació paradoxal respecte al fet que el que sabem mai està acotat ni té límits exactes, sinó difuminats i difusos perquè sempre els nostres coneixements es troben oberts a resignificacions i a la creació de noves relacions gràcies a les interaccions entre el vell i el nou, que sempre s'hi colen en aquests processos transformant-los permanentment. No obstant això, a l'escola li tempta la certesa confonent la probabilitat que alguna cosa ocorri amb la certesa que succeirà. Es proposa desescolaritzar l'escola a nivell macro (naturalesa i societat) i micro (escola).

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Publicades

2024-12-30

Com citar

Calvo, C. (2024). Serendipitat educativa: No sabia que sabia tant!. QUADERNS D’EDUCACIÓ CONTINUA, (52), 83–94. https://doi.org/10.7203/qdec.52.29812
Metrics
Views/Downloads
  • Resum
    6

Metrics