Serendipitat educativa: No sabia que sabia tant!
DOI:
https://doi.org/10.7203/qdec.52.29812Resum
“No sabia que sabia tant”, exclamació d'una nena de vuit anys planteja una situació paradoxal respecte al fet que el que sabem mai està acotat ni té límits exactes, sinó difuminats i difusos perquè sempre els nostres coneixements es troben oberts a resignificacions i a la creació de noves relacions gràcies a les interaccions entre el vell i el nou, que sempre s'hi colen en aquests processos transformant-los permanentment. No obstant això, a l'escola li tempta la certesa confonent la probabilitat que alguna cosa ocorri amb la certesa que succeirà. Es proposa desescolaritzar l'escola a nivell macro (naturalesa i societat) i micro (escola).
Descàrregues
Publicades
Com citar
-
Resum6
Número
Secció
Llicència
Aquesta obra està sota una llicència de Creative Commons Reconeixement-NoComercial-SsenseObraDerivada 4.0 Internacional.