Os reflexos da mercantilização do ensino na formação identitária do professor

Autors/ores

  • Josenia Antunes Vieira Universidade de Brasilia

DOI:

https://doi.org/10.7203/qfilologia.11.5042

Paraules clau:

construcción d'identitats, ensenyament superior, noves tecnologies, discurs publicitari

Resum

Aquest article s’ocupa d’analitzar els canvis discursius en la formació de les identitats dels professionals de l’ensenyament superior a Brasil. Les transformacions en la forma de parlar sobre la educació van produir grans alteracions en les pràctiques discursives. Els canvis de l’actualitat brasilera i mundial són una de les causes que contribueixen a aquestes alteracions. La tecnologizació, els avanços de les noves tecnologies que ens envolten dia a dia, envaeix tots els discursos, és a dir, també el discurs de les institucions de l’ensenyament superior, i especialment els de l’ensenyament superior privatitzat. Per tal de poder entendre aquest tipus de canvis, és fonamental establir algunes consideracions sobre la funció i el lloc que tenen els professors en la nova situació de l’ensenyament superior al Brasil.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Biografia de l'autor/a

Josenia Antunes Vieira, Universidade de Brasilia

Departamento de Linguística, Português e Linguas Clássicas Instituto de Letras

Descàrregues

Publicades

2006-12-20

Com citar

Antunes Vieira, J. (2006). Os reflexos da mercantilização do ensino na formação identitária do professor. Quaderns De Filologia - Estudis Lingüístics, 11, 35–51. https://doi.org/10.7203/qfilologia.11.5042
Metrics
Views/Downloads
  • Resum
    218
  • PDF (Español)
    223

Metrics

Articles similars

<< < 6 7 8 9 10 11 12 13 > >> 

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.