Discourses on ethos and public-private partnerships

Autors/ores

  • Jeanne Strunck Aalborg University

DOI:

https://doi.org/10.7203/qfilologia.11.5058

Paraules clau:

relacions público-privades, ajut, ethos

Resum

Aquest article se centra en les pàgines webs de la companyia d’aigua Veolia Environment amb la intenció d’estudiar la construcció discursiva de la credibilitat empresarial i el desenvolupament de la imatge de la filial Veolia de 2002 a 2005. A partir de l’estudi dels textos de la pàgina web podem tenir una visió de la manera com els texts contribueixen a l’estratègia de la pràctica empresarial, de la manera com poden influir a estendre pràctiques socioculturals i com formen part d’una pràctica discursiva que agafa la pàgina web com un mitjà i un gènere. Comparem els textos de la pàgina web amb els objectius humanitaris i polítics de les organitzacions internacionals com Nacions Unides, el WHO i la Comissió Europea. Els estudis s’emmarquen dins l’Anàlisi Crítica del Discurs i en les nocions d’intertextualitat, pressuposició i ètica.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Biografia de l'autor/a

Jeanne Strunck, Aalborg University

Department of Culture and Global Studies

Descàrregues

Publicades

2006-12-20

Com citar

Strunck, J. (2006). Discourses on ethos and public-private partnerships. Quaderns De Filologia - Estudis Lingüístics, 11, 261–278. https://doi.org/10.7203/qfilologia.11.5058
Metrics
Views/Downloads
  • Resum
    232
  • PDF (Español)
    155

Metrics

Articles similars

<< < 1 2 3 > >> 

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.