Los trazos inaugurales del silencio en la obra de César Simón

Autors/ores

  • Begoña Pozo Sánchez Universitat de València

DOI:

https://doi.org/10.7203/qf-elit.v11i0.5073

Paraules clau:

poesia, silenci, música, conciència, paisatge

Resum

Els conceptes de “poesia i silenci” teixeixen una fina tela d'aranya davant la qual l'escriptor/lector ha de posicionar-se: escriure o no. No caben mitges tintes. Més enllà dels posicionaments extrems que han conduït a alguns poetes al silenci pertinaç i voluntari, existeix la perspectiva fructífera apuntada per *Valente on la “curtesa del dir” o la “inefabilitat” estan irremeiablement lligades a la possibilitat mateixa del dir. Així doncs, malgrat les dificultats que comporta el dir, la voluntat de dir és una força superior i envolupant. Aquesta voluntat és la que recorre els versos de César Simón, és la que se situa en l'esquerda on tots dos, poesia i silenci, se superposen.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Biografia de l'autor/a

Begoña Pozo Sánchez, Universitat de València

Departament de Filologia Francesa i Italiana

Descàrregues

Publicades

2006-12-20

Com citar

Pozo Sánchez, B. (2006). Los trazos inaugurales del silencio en la obra de César Simón. Quaderns De Filologia - Estudis Literaris, 11, 169–176. https://doi.org/10.7203/qf-elit.v11i0.5073
##plugins.generic.simpleStatistics.headline##
##plugins.generic.simpleStatistics.infotext##
  • Resum
    247
  • PDF (Español)
    107

Número

Secció

Artículos

##plugins.generic.badges.manager.settings.showBlockTitle##

Articles similars

1 2 3 4 5 > >> 

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.