Trameses
Llista de verificació per preparar trameses
Com a part del procés de la tramesa, els autors/ores han de verificar que compleixen totes les condicions següents. En cas que no se segueixin aquestes instruccions, les trameses es podran retornar als autors/ores.-
Si es tramet a una avaluació per experts/ertes d'una secció de la revista, s'han de seguir les instruccions a Assegurar una avaluació anònima.
-
Aquest article presentat a avaluació en Research in Education and Learning Innovation Archives no ha estat publicat prèviament ni està en procés d’avaluació en cap altra revista.
-
L’enviament compleix les polítiques editorials i les normes d’enviament de Research in Education and Learning Innovation Archives (reviseu-les ací).
-
El text compleix els requisits estilístics i bibliogràfics descrits a les instruccions de l'autor/a a Indicacions de l’autor/a, que es troben a «Sobre la revista».
-
L’article segueix la normativa d’APA 7a edició en cites i referències bibliogràfiques.
-
Els autors i les autores declaren no tenir conflicte d’interessos i estar d’acord amb les polítiques de drets d’autor i de privadesa de Research in Education and Learning Innovation Archives
-
Cada autor i autora està identificat dins del sistema de la revista amb el seu codi ORCID i el seu Google Scholar.
-
Els autors i les autores confirmen que el text compleix amb un ús adequat del llenguatge inclusiu.
-
En el text s'informa sobre si les dades d'origen de la investigació tenen en compte el sexe, amb la finalitat de permetre la identificació de possibles diferències.
Avís de drets d'autor/a
Els articles publicats en aquesta revista estan subjectes als termes següents:
1. La Universitat de València és l’editora de Research in Education and Learning Innovation Archives. La revista conserva els drets patrimonials (copyright) del que es publica en la revista, si bé permet i propicia la reutilització d’aquests escrits sota una llicència copyleft.
2. Els textos publicats en aquesta revista estan –si no s’indica el contrari– sota una llicencia Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0).
La revista anima els seus autors a difondre i donar major visibilitat a les recerques que publique en Research in Education and Learning Innovation Archives, de manera que els informa que en publicar amb nosaltres:
- L’autor conserva els drets d’autor encara que cedeix a la revista el dret de la primera publicació.
- El treball es publica amb una llicencia Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0).
- Autoarxiu: s’autoritza i recomana als autors difondre el seu treball en Internet en repositoris institucionals i altres pàgines personals o institucionals, per afavorir la seua visibilitat i citació, sempre indicant clarament que el treball es va publicar per primera vegada en aquesta revista.
Declaració de privacitat
Els noms i adreces de correu electrònic introduïts en Research in Education and Learning Innovation Archives s’usaran exclusivament per a les finalitats declarades per la revista i no estan disponibles per a cap altre propòsit o una altra persona.
Les dades recopilades dels usuaris registrats i no registrats d’aquesta publicació estan dins de l’abast del funcionament estàndard de les revistes revisades per parells. Inclou informació que fa possible la comunicació per al procés editorial; s’usa per a informar els lectors sobre l’autoria i edició de contingut; permet recopilar dades agregades sobre el comportament dels lectors, així com rastrejar els elements geopolítics i socials de la comunicació acadèmica.
L’equip editorial d’aquesta revista utilitza aquesta informació per a guiar el seu treball de publicació i millora d’aquesta revista. Les dades que ajudaran a desenvolupar aquesta plataforma de publicació es poden compartir amb el seu desenvolupador Public Knowledge Project en forma anònima i agregada, amb les excepcions apropiades, com les mètriques d’articles.
Les dades no seran venudes per aquesta revista o PKP ni s’utilitzaran per a finalitats diferents de les establertes ací.
Els autors publicats en aquesta revista són responsables de les dades del subjecte humà que figura en la recerca informada ací.
Els que participen en l’edició d’aquesta revista intenten complir els estàndards industrials de privadesa de dades, inclosa la disposició de la Regulació General de Protecció de Dades (GDPR) de la Unió Europea per a "drets dels interessats", que inclouen (a) notificació d’incompliment; (b) dret d’accés; (c) el dret a ser oblidat; (d) portabilitat de dades; i (e) privadesa pel disseny. El GDPR també permet el reconeixement de l’"interès públic en la disponibilitat de les dades", que té una especial rellevància per a aquells involucrats a mantenir, amb la major integritat possible, el registre públic de publicacions acadèmiques.