“Metodologia d’investigació per a pràctiques de lectura de relats mitjançant les TIC. Estudi de tres casos

Autors/ores

  • Maite Monar van Vliet IES La Serrania

DOI:

https://doi.org/10.7203/qf-elit.v18i0.3301

Paraules clau:

lectura, TIC, educación, avaluació

Resum

La investigació ofereix un treball de camp qualitatiu amb l’objectiu d’avaluar els beneficis del web, el bloc i el wiki en l’aula per a la promoció lectora durant el curs escolar 2010-2011 amb tres grups de tres centres diferents. El treball consisteix a observar l’aplicació de les plataformes digitals per a la promoció de la lectura en l’aula i a analitzar la seua utilitat a través d’un estudi de casos, el grup de discussió i la triangulació. La investigació conclou amb uns indicadors d’avaluació que inviten el lector a acostar-se a la promoció de la lectura en el marc educatiu amb tecnologies virtuals.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Com citar

Monar van Vliet, M. (2014). “Metodologia d’investigació per a pràctiques de lectura de relats mitjançant les TIC. Estudi de tres casos. Quaderns De Filologia - Estudis Literaris, 18, 191–209. https://doi.org/10.7203/qf-elit.v18i0.3301
##plugins.generic.simpleStatistics.headline##
##plugins.generic.simpleStatistics.infotext##
  • Resum
    265
  • PDF (Español)
    0
  • PDF
    115
  • PDF
    100

##plugins.generic.badges.manager.settings.showBlockTitle##

Articles similars

1 2 3 4 5 > >> 

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.